SeLaMat DaTang Ke DuNiA NdYa QeLaTe...

Doa Untuk Sahabatku.....

Ya Allah... panjangkan lah umur sahabatku,kurniakanlah kesihatan yang baik padanya,terangilah hatinya dengan nur pancaran iman,tetapkanlah hatinya ,perluaskanlah rezekinya,dekatkanlah hatinya pada kebaikan dan jauhkan hatinya pada kejahatan ,

tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama , dunia dan akhirat.

Ya Allah....Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu..jika kau halalkan aku merindui sahabatku janganlah aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki rindu abadi dan kasih sejati hanya untukMu.....

Ya Allah...kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan kecemerlangan hidup di dunia dan akhirat kelak...Amin.


Kerana ilmu kita bertemu.....kerana perkenalan ukhwah terjalin...kerana cita-cita perpisahan terjadi...TAPI kerana persahabatan Lillahi ia akan berkekalan dan diredhai.....

Ya Allah.... sahabatku buah hati ku,mesra kami penawar duka

rindu kami menambah cinta,rajuk kami membuah ceria...

Ya Allah ....silatulrahim kami ukhwah fillah,bermusuh kami nauzubillah,berpisah mati insyaallah,pengubat hati doa rabitah

Ya Allah...rahmati kami meniti usia , terpisah kami di alam nyata pertemukan semula kami di alam syurga ......

InsyaAllah amin....

WANGIAN ONE DROP PERFUMES

WANGIAN ONE DROP PERFUMES

*jenama terhangat di pasaran sekarang
*Hanya setitik badan wangi sepanjang hari
*Pati minyak wangi tanpa campuran alkohol
*Sesuai digunakan untuk/semasa solat
*Diinspirasikan daripada haruman jenama antarabangsa
*4 jenis wangian berlainan dalam setiap kotak
*Sekotak hanya RM25.00 / RM27.00( Tidak termasuk kos penghantaran)
*Turut ditawarkan set biasa yang berharga RM40/ RM45 sekotak( 8 botol sekotak dalam pelbagai bauan)

HUBUNGI SAYA JIKA BERMINAT:

no tel: 019-9061243 / 013-9182345

emel: NDya.Mieya@gmail.com

KoLeKsi ViDeo KegeMaRaN NaD

10:52 PM Posted In Edit This 0 Comments »
LAYAN VIDEO RAYA KHAS UNTUK SEMUA...

10:36 PM Posted In Edit This 0 Comments »
RAYA DATANG LAGI.....





tinggal lagi 2 hari kite bakal sambut aidilfitri..so kesempatan ni nad mau ucapkan selamat hari aidilfitri kepada kawan- kawan nad yang sudi singgah blog ni..nad susun sepuluh jari pohon ampun dan maaf sekiranya ada yang terasa ka apa ka yang sewaktu dengannya...tu semua tak disengajakan..semoga lebaran ni jugak memberi lebih keberkatan kepada kite semua..nad harap semua hepi2 hari raya nati ya...makan lemang ketupat tu ingat2 la jugak nad kat cne..huhuhuh..tahun ni jugak nad balik kampung kat johor..sapa mau ikut???hehehehe..

tu jelah yang nad nak coretkan kat cne..da xleh pk...faham2 je la nak susun ayat ni makan masa gak..hahahaha..k lah lagi sekali nad ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin kepada semua yang mengenali nad..sama2 la kite merasa kemeriahan aidilfitri tahun ni..wassalam..


p/s: salam aidilfitri kepada semua...

koleksi video stacy