SeLaMat DaTang Ke DuNiA NdYa QeLaTe...

Doa Untuk Sahabatku.....

Ya Allah... panjangkan lah umur sahabatku,kurniakanlah kesihatan yang baik padanya,terangilah hatinya dengan nur pancaran iman,tetapkanlah hatinya ,perluaskanlah rezekinya,dekatkanlah hatinya pada kebaikan dan jauhkan hatinya pada kejahatan ,

tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama , dunia dan akhirat.

Ya Allah....Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu..jika kau halalkan aku merindui sahabatku janganlah aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki rindu abadi dan kasih sejati hanya untukMu.....

Ya Allah...kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan kecemerlangan hidup di dunia dan akhirat kelak...Amin.


Kerana ilmu kita bertemu.....kerana perkenalan ukhwah terjalin...kerana cita-cita perpisahan terjadi...TAPI kerana persahabatan Lillahi ia akan berkekalan dan diredhai.....

Ya Allah.... sahabatku buah hati ku,mesra kami penawar duka

rindu kami menambah cinta,rajuk kami membuah ceria...

Ya Allah ....silatulrahim kami ukhwah fillah,bermusuh kami nauzubillah,berpisah mati insyaallah,pengubat hati doa rabitah

Ya Allah...rahmati kami meniti usia , terpisah kami di alam nyata pertemukan semula kami di alam syurga ......

InsyaAllah amin....

WANGIAN ONE DROP PERFUMES

WANGIAN ONE DROP PERFUMES

*jenama terhangat di pasaran sekarang
*Hanya setitik badan wangi sepanjang hari
*Pati minyak wangi tanpa campuran alkohol
*Sesuai digunakan untuk/semasa solat
*Diinspirasikan daripada haruman jenama antarabangsa
*4 jenis wangian berlainan dalam setiap kotak
*Sekotak hanya RM25.00 / RM27.00( Tidak termasuk kos penghantaran)
*Turut ditawarkan set biasa yang berharga RM40/ RM45 sekotak( 8 botol sekotak dalam pelbagai bauan)

HUBUNGI SAYA JIKA BERMINAT:

no tel: 019-9061243 / 013-9182345

emel: NDya.Mieya@gmail.com

KoLeKsi ViDeo KegeMaRaN NaD

12:33 AM Posted In Edit This 0 Comments »
MINGGU YANG BESTTTT...HEHHEHEH.

haliewwww...salam kepada semua kenalanku...da lama rasanya x update blog ni..(baik xpayah ada blog kan mcm ni)huhuuuu...minggu ni macam2 jadi..ada yg hepi ada gak yang xhepi....tp yang hepi tu dapat jugak menutupi yang tak hepi(btl ka ayat ni)...hehehheh....minggu lepas nad ada interview dgn gov..alhamdulillah semua bjalan lancar..skrg tawakkal saja pada yg esa..harap2 ada la rezeki...nad nak tq sgt2 pada kawan nad yang sanggup teman nad sepanjang interview tu..dari pagi smpai ptg tu...xjemu dia layan nad..huhuhu..tq nieta...mesti korang kenal kan..hehheheh..walaupun kami hanya sms kan...tq sgt2..gembira dapat kenal kawan mcm ko...harap ko pun sama ya..hehheheh...k lah smpai cne jak la nad nak citer... otak da blur nak pk apa nak tulis...

pada teman2 lain gak nad ucapkan terima kasih banyak2 ya terutama teman2 sfc...

salam....bubyeeee...jupe lagi.....

0 comments:

koleksi video stacy