SeLaMat DaTang Ke DuNiA NdYa QeLaTe...

Doa Untuk Sahabatku.....

Ya Allah... panjangkan lah umur sahabatku,kurniakanlah kesihatan yang baik padanya,terangilah hatinya dengan nur pancaran iman,tetapkanlah hatinya ,perluaskanlah rezekinya,dekatkanlah hatinya pada kebaikan dan jauhkan hatinya pada kejahatan ,

tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama , dunia dan akhirat.

Ya Allah....Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu..jika kau halalkan aku merindui sahabatku janganlah aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki rindu abadi dan kasih sejati hanya untukMu.....

Ya Allah...kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan kecemerlangan hidup di dunia dan akhirat kelak...Amin.


Kerana ilmu kita bertemu.....kerana perkenalan ukhwah terjalin...kerana cita-cita perpisahan terjadi...TAPI kerana persahabatan Lillahi ia akan berkekalan dan diredhai.....

Ya Allah.... sahabatku buah hati ku,mesra kami penawar duka

rindu kami menambah cinta,rajuk kami membuah ceria...

Ya Allah ....silatulrahim kami ukhwah fillah,bermusuh kami nauzubillah,berpisah mati insyaallah,pengubat hati doa rabitah

Ya Allah...rahmati kami meniti usia , terpisah kami di alam nyata pertemukan semula kami di alam syurga ......

InsyaAllah amin....

WANGIAN ONE DROP PERFUMES

WANGIAN ONE DROP PERFUMES

*jenama terhangat di pasaran sekarang
*Hanya setitik badan wangi sepanjang hari
*Pati minyak wangi tanpa campuran alkohol
*Sesuai digunakan untuk/semasa solat
*Diinspirasikan daripada haruman jenama antarabangsa
*4 jenis wangian berlainan dalam setiap kotak
*Sekotak hanya RM25.00 / RM27.00( Tidak termasuk kos penghantaran)
*Turut ditawarkan set biasa yang berharga RM40/ RM45 sekotak( 8 botol sekotak dalam pelbagai bauan)

HUBUNGI SAYA JIKA BERMINAT:

no tel: 019-9061243 / 013-9182345

emel: NDya.Mieya@gmail.com

KoLeKsi ViDeo KegeMaRaN NaD

7:33 PM Posted In Edit This 0 Comments »
salam ramadhan
...............................................................................................................................
asslamualaikum n salam sejahtera kepada semua teman- teman ku..ramadhan da kunjung tiba n nad nak mik kesempatan ini mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa kepada semua kawan- kawan. Harap Ramadhan tahun ini memberi seribu kemanisan dan keberkatan dari-Nya..

tahun ni menambahkan kemanisan ramadhan buat nad sebab dapat menyambut ramadhan bersama- sama teman- teman semua walaupun kite jauh.huhuhuhu...dan tahun ni jugak tahun pertama nad menyambut ramadhan sebagai tunangan orang..hehhehe...hepi sgt2 dengan semua ni..

kepada islandlady, yantacy, mrlovess(ary), oja, zaza dan yang lain2 yang mana nad xsebut selamat berpuasa yer..tahun kedua kite semua kenal kan..harap kalian masih ingat la nad kat cne..huhuhhhu..kepada kakak n adik yan ku..nad ingat kamu selalu n rindu kamu..huhhu..

akhir sekali..selamat berpuasa semua...kepada nieta puasa penuh2 k..jangan ponteng2..hahhahah...senang dapat kenal kamu n hepi sebab tahun ni dapat sambut puasa dengan kamu n harap persahabatan kite kekal sampai bila2..heheh..teman- teman lain pun sama..fiezah, tasya, zuera, chip, abg naga(hehhehe), cakip n semua2 la yang tak tersebut nad hepi kenal kamu semua..

.......................................................................................................................................................

0 comments:

koleksi video stacy